اگر کسی پیدا شود که کلیه هیپوپلازی آیا رژیم غذایی نیاز به تغییر باشد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

اگر کسی در بر داشت به کلیه هیپوپلازی می کند رژیم غذایی نیاز به تغییر؟ این یک سوال از پزشکان آنلاین ما است. در واقع، پاسخ مثبت است، اما افرادی که در این وضعیت نمی دانم که چه نوع مواد غذایی مناسب برای آنها می باشد و به همین دلیل باید آنها آن را تغییر دهید. بعد من به شما برخی از اطلاعات در مورد آن را به اشتراک، به امید آن برای شما مفید باشد.

چرا باید مردم را با کلیه هیپوپلازی به عادت رژیم غذایی خود را تغییر دهید؟

برای افرادی که در این وضعیت کلیه های خود را در برخی از درجه آسیب دیده، در صورتی که به اشتباه برخی از غذاها که بار کار به کلیه خود را اضافه کنید، حتی این بیماری را بدتر می باشد.

چه نوع مواد غذایی برای افراد مبتلا به کلیه هیپوپلازی نه؟

توصیه پزشکان مردم را به خوردن سبزیجات تازه بیشتر و میوه، اما نه همه آنها خوب برای آنها می باشد. غذاهایی که پتاسیم هستند، مانند موز، پرتقال، Mongo ها، گیلاس و غیره، مناسب برای بیماران

آنها همچنین باید مواد غذایی که مانند لوبیا و محصولات لوبیا سرشار از پروتئین هستند بخورند.

مواد غذایی با فسفر بالا مانند هم خوب نیست، تا زمانی که شما می توانید برنامه رژیم غذایی شما می خواهم متخصص تغذیه مشورت کنید، اگر شما نیاز به کمک، شما می توانید پیام را به ما ترک، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید.

به جز راهنمایی در بالا، شما همچنین باید از مصرف آب و نمک خود را کنترل کنید، هر دو از آنها ممکن است بیماری شما را بدتر کند. هر گاه، شما باید مهم نمایشنامه رژیم غذایی نقش مهمی در درمان بیماری نادیده بگیرد.برنامه رژیم غذایی مناسب می تواند اثر درمانی خود را دو برابر، یک عادت غذایی بد ممکن است اثر درمانی خود را کاهش دهد.

اگر شما سوال دیگر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

اگر کسی پیدا شود که کلیه هیپوپلازی آیا رژیم غذایی نیاز به تغییر باشد 





:: برچسب‌ها: کلیه هیپوپلازی، کلیه بیماری رژیم غذایی، اگر کسی پیدا شود که کلیه هیپوپلازی آیا رژیم غذایی نیاز به تغییر باشد ,
:: بازدید از این مطلب : 3181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: